Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, maar soms maken wij ook fouten. Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze mederwerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze adresgegevens:

Het Mandenhuys

Herfsttuin 31

3772 VJ  Barneveld

Nederland

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodige hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contat op nemen met de afdeling bemiddeling van STichting Webshop Keurmerk waar Het Mandenhuys bij is aangesloten.