Bekijk snel onze aanbiedingen! En profiteer van hoge kortingen

Staat het antwoord op jouw vraag niet tussen onderstaande vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, dit kan via info@hetmandenhuys.nl. Wij helpen je graag!

 

Levertijden

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten/wat zijn de levertijden?

Levertijd 2-4 werkdagen:
Nadat wij jouw betaling hebben ontvangen wordt de bestelling binnen 2-4 werkdagen geleverd (mits voorradig*) via DPD of PostNL indien het gaat om reguliere pakketten. Voor grotere artikelen, die niet met de pakketdienst bezorgd kunnen worden, is ons streven deze binnen 4-10 werkdagen zelf bij jou te leveren.

*Helaas kan het in sommige gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van jouw bestelling is gebleken dat een product van jouw bestelling niet meer voorradig is of niet meer te bestellen wegens collectiewijzigingen. Mocht dit het geval zijn dan nemen wij contact met je op waarin wij dit nader toelichten en je de eventuele verwachte levertijd mededelen, je een alternatief aanbieden of je mededelen dat je de bestelling kosteloos kunt annuleren en wij het door je betaalde bedrag zullen crediteren.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling via de mail?

Bedankt voor jouw bestelling! We sturen je binnen 1 werkdag een bevestiging van jouw bestelling. Heb je deze mail niet ontvangen? Het komt voor dat de bevestiging in de ‘ongewenste e-mail’ of ‘spam’ terecht is gekomen. Mocht je de bevestigingsmail daar ook niet kunnen vinden, neem dan gerust contact op.

Zijn de producten in mijn winkelwagen voor mij gereserveerd?

Nee, de items op onze website blijven voor iedereen beschikbaar ook al staan deze in jouw winkelwagen.

 

Bezorging

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Grote items zoals tafels en kasten worden door onze eigen bezorgservice geleverd. Kleine items zoals alle manden, stoelen en andere accessoires worden verstuurd door de pakketdiensten van PostNL of DPD.

Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?

Momenteel is het niet mogelijk om tijdens de bestelling een voorkeur voor jouw bezorgmoment te kiezen. Mocht je verhinderd zijn dan kun je het gewenste bezorgmoment opgeven in de optie ‘opmerking’, dan proberen wij hier rekening mee te houden.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, bij het online afrekenen kan er een afwijkend afleveradres of factuuradres ingevuld worden.

 

Retourneren

Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?

Voor kleine pakketten is het mogelijk deze door een door jou gekozen pakketdienst naar ons retour te sturen. Grote pakketten kunnen door onze eigen bezorgservice worden opgehaald tegen een vergoeding van €75,-. De verzendkosten van een retour zijn voor eigen rekening, tenzij dit anders is afgesproken. Je kun er ook voor kiezen om je retour kosteloos bij ons distributiecentrum af te geven. Het adres van ons distributiecentrum is: Gelreweg 58, 3771 AL Barneveld. retourneren bij ons distributiecentrum kan alleen op afspraak van ma-r van 8-12 en van 13-16. Pakketten dienen in de originele staat en inclusief het ingevulde retourformulier retour gezonden te worden.

Wanneer wordt mijn retour in behandeling genomen?

Voor een snelle en correcte afhandeling is het belangrijk dat wij het volledig ingevulde retourformulier ontvangen en het artikel in de originele verpakking wordt geretourneerd. Dit formulier vind je in de doos bij je bestelling. Je kunt ook een exemplaar downloaden via de website.

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?

Zodra wij jouw pakket samen met het volledig ingevulde retourformulier hebben ontvangen, ontvang je binnen 14 dagen het gehele aankoopbedrag terug.

Moet ik de originele verpakking bewaren?

Ja! Het is van belang dat je de verzenddoos en de originele verpakking voorzichtig open maakt, omdat je deze weer moet gebruiken voor het retourneren.

Nog meer vragen over retouren? Bekijk onze pagina retouren & garantie.

 

Productinformatie

Wat zijn de binnenmaten van een bepaalde mand?

Een veel gestelde vraag is wat de binnenmaten van een mand zijn. In de webshop staan de buitenmaten vermeldt. Let op: een mand wordt met de hand vervaardigd en kan in de afmetingen altijd iets verschillen. Er wordt daar altijd een max van 2 cm aangehouden. Dit is ook terug te vinden in de voorwaarden (artikel 19).

De dikte van (1 rand) een mand gemaakt van……is: Kubu 2,5 cm, Srimit 1,5 cm en CL 6 cm.

Kan ik producten komen bekijken/afhalen?

Het is mogelijk om, op afspraak, producten komen te bekijken en/of af te halen. Hiervoor kun je mailen naar info@hetmandenhuys.nl.

Ik heb een mand ontvangen en hij stinkt.

Ja echt! Ook deze vraag krijgen wij regelmatig. Voordat rotan wordt gevlochten laat men het eerst een aantal dagen/weken in het water van oude rijstvelden liggen. Hier wordt het rotan flexibeler van waardoor men er gemakkelijker mee kan vlechten, en krijgt het (met name Kubu) de grijze kleur. Een ‘nadeel’ van dit proces is dat het kan gaan stinken. Dit wordt met de tijd minder maar heeft dus tijd nodig. Veel kun je hier niet aan doen.

Hoe verzorg ik mijn rotan producten?

Eigenlijk heel eenvoudig. Wanneer het rotan af en toe wordt afgenomen met een vochtige doek of nat wordt gemaakt is dit eigenlijk al voldoende. Hierdoor blijft het rotan flexibel en zal het minder snel breken.

Kan ik alle rotan producten buiten neerzetten/gebruiken?

Rotan kan ook voor buiten worden gebruikt, maar let wel op dat door verschillende weersinvloeden zoals regen, wind, kou en zon het sneller kan verkleuren en een minder lange levensduur zal hebben. Daarom raden wij ook altijd aan om de stoelen die voor buiten worden gekocht bij het niet gebruiken, onder een afdak, zeil of binnen te zetten.  Af en toe het rotan in een fikse regenbui laten staan, kan helemaal geen kwaad.

Wat is het verschil tussen Kubu, CL en Srimit:

Srimit: dit is een fijn, donkerbruin rotan (lijkt op het rotan van Riviera Maison).

CL: is een extra dik rotan. Bijna niet kapot te krijgen zo sterk.

Kubu: dit type rotan komt het meeste voor. Beschikt over een lichtbruine kleur met een vergrijsde gloed daar over heen. Een erg sterk materiaal.

      

 

Contact

Waar meld ik een suggestie of klacht?

Het Mandenhuys streeft naar een goede service, maar er is altijd ruimte voor verbetering. Heb je een suggestie of een klacht dan kun je deze melden via onze mail info@hetmandenhuys.nl.

Ik heb een beschadigd of verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Onze excuses voor het ongemak, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Graag kijken wij naar een passende oplossing, neem gerust contact op.

Mand Gestreept Geel Rond Ø45cm Groot

Mis nooit meer een aanbieding

Het Mandenhuys heeft regelmatig mooie deals! Wil jij deze aanbieding en nieuwe producten als eerste in je mailbox ontvangen? Vul dan hieronder je e-mailadres in en meld je GRATIS aan.